Ofte stillede spørgsmål

Værdifuld information til vores gæster

Hvor parkerer jeg? Hvor meget koster morgenmad? Hvordan annullerer jeg min reservation? Du har måske en masse spørgsmål inden dit ophold.
Find alle de mest almindelige spørgsmål her og kom forberedt og velinformeret. Bare rolig, vi er altid klar til at besvare ethvert andet spørgsmål, du måtte have, når du er ankommet.

Hvordan kommer jeg til hotellet fra lufthavnen?

For at komme til Hotel Mayfair fra Københavns Lufthavn, kan du tage det regionale tog til Københavns Hovedbanegård: Det tager omkring 15 minutter, og togbilletter koster 36 DKK pr. person. Når du kommer til Københavns Hovedbanegård, er Hotel Mayfair kun 2 minutters gang derfra. Alternativt kan du bestille en taxa gennem os for at hente dig i lufthavnen. For mere information kontakt venligst vores reception på hello@hotelmayfair.dk

Er hunde og katte tilladt?

Ja, dine kæledyr er mere end velkomne på vores værelser for 200 DKK pr. nat. Ønsker du at booke et værelse med din hund/kat, så send en mail til os på hello@hotelmayfair.dk

Vi har et begrænset antal værelser, som vi tillader kæledyr i. Vi har et par husregler, der skal følges.

  • Husdyr skal holdes i snor, mens de er på ejendommens område
  • Kæledyr er ikke tilladt i vores restaurantområde
  • Kæledyr må ikke efterlades uden opsyn på værelset
Hvornår kan jeg tjekke ind?

Check-in er fra kl.15

hvornår tjekker jeg ud?

Udtjekning er kl. 11.00. Hvis du ønsker at blive længere på værelset, spørg i receptionen om dette muligt mod et gebyr på 100.kr i timen frem til kl.14 – begrænset tilgængelighed.

Kan jeg leje en cykel?

Vil du opleve København som en ægte lokal? Du kan leje cykler hos os i vores reception. Prisen er 100 kr. for 4 timer eller 200 kr. for en hel dag.

Er der en bar?

Ja, vi har en bar i vores lobby, hvor du kan nyde drinks, kaffe og meget mere i vores loungeområder eller udendørs have.

Kan jeg parkere min bil ved hotellet?

Hvis du ankommer til hotellet i bil, kan du parkere lige udenfor hotellet og bruge “Easypark”-appen, eller du kan vælge at parkere på det nærliggende Apcoa/Europark Parkeringsområde på Vesterbrogade 23 – en kort gåtur fra hotellet. Dagsbilletter er til salg i receptionen for 320 kr., og billetten er gyldig i 24 timer fra købstidspunktet. VIGTIGT: Bemærk venligst, at du skal afhente din parkeringsbillet i receptionen, FØR* du parkerer din bil.

Er det tilladt at ryge?

På Hotel Mayfair er det forbudt at ryge. Det giver en bøde på 2.000 DKK, hvis du ryger på værelserne og en bøde på 10.000 DKK, hvis du aktiverer røgalarmerne.

Kan jeg tilføje en ekstra seng til mit værelse?

Vi er ikke i stand til at tilføje en ekstra seng til dit værelse

Kan jeg få en barneseng på mit værelse?

Ja, det er muligt at tilføje en barneseng til dit værelse (Standard Double, Signature Double, Deluxe og Suites) mod et ekstra gebyr på 200 DKK pr. ophold, kontakt venligst vores reception. .

Hvor ofte serviceres værelset?

I overensstemmelse med vores vægt på bæredygtighed og minimering af spild, vil rengøring kun servicere dit værelse efter anmodning.

Er der aircondition på værelserne?

Der er ingen aircondition på værelserne på Hotel Mayfair.

Jeg har et spørgsmål om min reservation, hvem skal jeg kontakte?

For spørgsmål om reservationer, der foretages direkte via vores hjemmeside, bedes du kontakte vores reservationsafdeling på hello@hotelmayfair.dk For reservationer, der er foretaget via andre rejsebureauer, bedes du kontakte rejsebureauet.

Har I værelser særligt egnet for personer med særling behov?

Vi kan desværre ikke tilbyde handicapvenlige forhold eller værelser, da vi har til huse i en gammel bygning. På grund af bygningens indretning & struktur er vi ikke i stand til at tilbyde de optimale forhold for kørestolsbrugere.

Hvor meget koster morgenmad?

Du kan nyde en morgenbuffet i vores restaurant til 195 DKK pr. person pr. dag. Mandag-fredag fra 6.30 til 10.00 og weekender fra 7.00 til 11.00.

Kan jeg betale med mit betalingskort?

Hos Hotel Mayfair accepterer vi Visa, Mastercard, American Express og Dankort

Er der telefoner på værelserne?

Vi har ikke telefoner på værelserne, men du er altid velkommen til at kigge forbi receptionen, som er bemandet 24/7.

Kan jeg opbevare mine ejendele i en sikkerhedsboks?

Vi har ikke pengeskabe på værelserne, men du er velkommen til at opbevare dine værdigenstande i pengeskab i receptionen.

Hvad er åbningstiderne i receptionen?

Receptionen er åben 24/7

Er der roomservice?

På Hotel Mayfair har vi ikke roomservice.

Har hotellet en tøjdamper?

Hvert værelse har en tøjdamper

Tredjeparts bookingkanaler

Vi arbejder tæt sammen med forskellige tredjeparts bookingkanaler. Fra tid til anden vil vores hotel dukke op på et websted, som vi ikke arbejder med. Vi er ikke ansvarlige for billeder eller indhold, som disse websteder leverer. Hvis du er usikker på bookingsiden, er du velkommen til at kontakte os here. Vi anbefaler altid at bestille direkte gennem os.